Magioni lanceert een pizza samen met Pink Ribbon: de Magioni Titza
De nieuwe Magioni pizza is er eentje die éxtra aandacht verdient. De Magioni Titza, zoals ‘ie toepasselijk heet, zet namelijk alle vrouwen die met borstkanker te maken hebben in de schijnwerpers.
Magioni Titza: pizza met een verhaal
Borstkanker hoort geen taboe te zijn, maar helaas is dat nog al te vaak wel het geval. Magioni zag een kans om dat taboe te doorbreken.
Hoe ze dat doen? Voor de gelegenheid bedacht Magioni de Magioni Titza: een vrolijke roze pizza met tomatenbasilicumsaus, verse mozzarella en één zongedroogde tomaat (je snapt waarom). Ondanks de vrolijke looks is de pizza echter bedoeld als aanknopingspunt van een serieus onderwerp: borstkanker.
€1 naar Pink Ribbon
“Ga tijdens een avond met een Magioni Titza het gesprek aan over borstkanker”, spoort Magioni dus aan. Want 1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt in haar leven de diagnose borstkanker. Op de website van Magioni delen vier moedige vrouwen hun verhaal.
Ook goed om te weten: per verkochte Titza-pizza gaat er € 1,- naar Pink Ribbon, de organisatie die borstkankeronderzoek financiert.
Meteen een stapel van de pizza’s in huis halen? Doen!
De limited edition Titza ligt vanaf oktober exclusief in de schappen bij Jumbo.
Meer leuke producten?
- Dit is de nieuwe ijssmaak van Ben & Jerry’s (met chips en chocolade!)
- Nespresso lanceert nieuwe koffiemachine die 5 soorten koffie kan zetten
- Yay! De Pindakaaswinkel lanceert een nieuwe tijdelijke smaak: appeltaart (!)