FEBO opent snackmuur in de P.C. Hooftstraat
Vanochtend vroeg gebeurde er iets bijzonders in de chique P.C. Hooftstraat in Amsterdam-Zuid. Daar opende sterrenchef Ron Blaauw, tussen de winkels van Tommy Hilfiger en Ici Paris XL, een FEBO-snackmuur.
Omdat FEBO wil laten zien dat ze niet misstaan in de meest chique straat van Amsterdam, besloten ze de zogenaamde pop-up store te openen.
Ook presenteerden ze hiermee hun nieuwe logo, dat niet meer geel-rood is, maar juist rood met wit.
Dat de automatiek slechts van tijdelijke aard is, is een logische verwachting aangezien de fastfoodketen geen vergunning heeft aangevraagd.
“We blijven zolang we worden gedoogd”, aldus Marre de Visser van Natwerk, het reclamebureau van FEBO, tegen Parool.nl.
FEBO zegt daarbij dat hun kroketten elke dag vers worden bereid. Of dat helemaal waar is, betwijfelen we. Maar één ding is zeker: de kroketten van FEBO zijn wat ons betreft een bezoekje waard.