15 x celebs als gezicht van (bizarre) foodmerken
Celebs die hun gezicht lenen aan een merk voor eten of drinken: het is inmiddels zó normaal dat we er niet meer van opkijken. Maar 50 Cent die Vitamin Water promoot? En Heidi Klum die flirtend een zakje snoep (!) verkoopt? Sommige samenwerkingen zijn op zijn zachtst gezegd bijzonder te noemen.
Als Katy Perry dan toch snoept, gaat ze voor haar eigen ‘natuurlijke’ chips.
Nick Loeb (het liefje van de Colombiaanse actrice en fotomodel Sofia Vergara) bemoeid zich met de smaken van Onion Crunch.
Na een flinke workout drinkt rapper 50 Cent zijn eigen ‘Formula 50’ Vitamin Water om weer bij te komen.
Waarom rapper Yung Joc zijn gezicht leent aan deze ‘Honey Dew Cheese Curls’? Wij hebben geen flauw idee.
Volgens Amerikaanse tv-persoonlijkheid en health goeroe Bethenny Frankel gaat wijn prima samen met een gezonde lifestyle. Ze nipt dan ook graag aan haar wijntje met ‘maar’ 100 caloriëen per glas.
Nelly’s energiedrankje heeft de toepasselijke naam ‘pimpjuice’…
De ‘Sugarpova’ snoeplijn van Maria Sharapova ziet er net zo zoet uit als Miss Sharapova zelf.
Aerosmith’s Joe Perry rockt zijn eigen ‘Bone Yard Brew Sauce’.
Amerikaanse televisiepersoonlijkheid Rachael Ray koppelt haar gezicht aan hondenvoedsel (!).
Formule 1 coureur Dale Earnhardt Jr. haalt zijn snelheid blijkbaar uit zijn romige ‘Big Mo’ chocolade.
Grace Potter van rockband ‘Grace Potter and the Nocturnals’ is er van overtuigd dat lekker eten en een goed karma je helpen om een ‘true rockstar’ te worden. Vandaar deze semi-gezonde repen…
Acteur Dan Akroyd lust er wel eentje: hij werkt samen met Crystal Head Vodka.
Ja, Heidi Klum eet. Maar: haar ‘Fruit Flirtations’ zijn wél fat free. Wat een opluchting.
De stoere Mr. T start zijn dag het liefst met zoete ontbijtgranen (?!).
Net zo’n weelderig figuurtje als Kim Kardashian? Met deze ‘Fast-shake’ is je Kardashian-body niet ver weg.